Rura stalowa ocynkowana Ø40
  • Rura stalowa ocynkowana Ø40

Rura stalowa ocynkowana Ø40

Dostępny produkt z innymi opcjami
6,99 zł

Stalowa rura nawojowa do rolety zewnętrznej Ø40.

Rura nawojowa w kształcie ośmiokąta, wykonana z ocynkowanej stali. Rura montowana wewnątrz skrzynki rolety zewnętrznej. W rurę wchodzi z jednej strony obsadka, a z drugiej strony koło nawojowe. W przypadku rolet z napędem elektrycznym, zamiast koła nawojowego mamy silnik elektryczny. 

Długość
Ilość

Rurę nawojową docinamy na dowolny wymiar, w wiadomości prywatnej należy podać wymiary. Rury w rozmiarze większym niż 1,4m wysyłane za dodatkową opłatą, cena paczki wyliczana indywidualnie na podstawie rozmiaru i wagi.

Potrzebujesz rury dłuższej niż 1 mb, zamów 2 sztuki i napisz jaki wymiar potrzebujesz. Bez sprecyzowania wymiarów w wiadomości zostaną wysłane dwie rury o długości 1 mb.

Jaką funkcję pełni rura nawojowa ocynkowana?

Rura nawojowa ośmiokątna stosowana jest do nawijania pancerza rolety zewnętrznej. Rura schowana jest w skrzynce rolety, dlatego na pierwszy rzut oka nie widać, gdzie ta rura faktycznie się znajduje w rolecie. Rurę nawojową możemy zobaczyć po opuszczeniu pancerza i otwarciu blendy rewizyjnej. Rura ocynkowana posiada specjalne otwory, w które zapina się wieszaki pancerza. Rura ośmiokątna jest dodatkowo wzmocniona szwem zewnętrznym, jest to część rolety zewnętrznej, którą można z łatwością wymienić.

Jak wymienić rurę stalową ocynkowaną w rolecie zewnętrznej?

Aby wymienić rurę nawojową należy przygotować zakrętarkę z wiertłem fi 4 mm oraz końcówki ph i pz oraz wkrętak ph i pz oraz nową rurę ocynkowaną kupioną oczywiście w sklepie domero.pl ;).

1. Na początku opuszczamy pancerz rolety zewnętrznej do samego dołu i roznitowujemy(odkręcamy) blendę rewizyjną w zależności w jaki sposób została przymocowana. 

2. Kolejnym korkiem jest odpięcie wieszaków.

3. Następnym krokiem jest poluzowanie obsadki, zazwyczaj przykręcona jest ona samowiertem lub nitem aluminiowym. Musimy ja odbezpieczyć i wsunąć w rurę.

4. Od strony obsadki mamy już poluzowaną rurę nawojową, teraz wystarczy wyjąć koło nawojowe (w przypadku sterowania ręcznego) lub odbezpieczyć silnik wyciągając go z uchwytu. Zabierak napędu zazwyczaj jest przykręcony do do rur, dlatego należy go poluzować.

5. Następnie wyciągamy rurę stalową i zakładamy nową, przekładamy silnik lub koło nawojowe oraz obsadkę. 

6. Rozsuwamy obsadkę tak aby był lekki luz około 1-2 mm. Należy zwrócić uwagę aby obsadka nie była zbyt luźna, ale aby nie dopuścić do sytuacji, gdzie obsadka będzie na ciasno, ponieważ po pewnym czasie wytrze się nam łożysko.